$(document).ready(function() { $("a.oembed").oembed(null,{ includeHandle: false, maxWidth: 428, maxHeight: 328 }); });
Bratz, de ikoniske modedukker, bliver nu relanceret med nye looks, værdier og med en masse egenskaber, der engagerer nutidens piger.Det er de kendte dukker og BFFs Cloe, Yasmin, Jade og Sasha, som vender tilbage sammen med Raya, som er ny i gruppen.
Bratz er meget mere end blot et dukkebrand. Bratz er et mode- og livsstilsbrand, som nu er tilbage stærkere end nogensinde. Relanceringen indeholder en spændende ny linje af produkter, som revolutionerer legetøjsbranchen og som rammer pigerne, hvor de er. De mindre piger, som leger med dukkerne, og de større piger, som integrerer dukkerne og deres livsstil i deres leg. Der lanceres også en medrivende Bratz app, hvor piger i alle aldre kan blive inspireret til at udtrykke sig kreativt i både den fysiske og den virtuelle verden.
Både denne app og Bratz' website vil blive tilgængelig på dansk.
Bratz blev lanceret i 2001 med Cloe, Jade, Sasha og Yasmin. Ideen var dengang at skabe et mangfoldigt dukkebrand, der ville fange og inspirere piger over hele verden, hvilket i den grad lykkedes. Bratz vandt kæmpe markedsandele i hele verden. Blot i Norden ejede hver pige i 2006 i gennemsnit 2,7 Bratzdukke, og der var ikke det licensprodukt, der ikke var at finde med Bratzpigernes logo.
Bratz anno 2015 har fået tilført helt nye værdier, dukkernes make-up er blevet nedtonet og gennem kreativ leg på tværs af platforme opfordrer og inspirerer Bratz piger til at turde være sig selv og udtrykke sig individuelt.
Den nye Bratzserie består bl.a. af følgende dukker og legesæt.
- Bratz Hello My Name Is er intro-sortimentet bestående af de 4 vigtigste Bratz dukker; Jasmin, Jade, Cloe og Sasha, som alle er kendt fra tidligere. De er alle klædt i deres super tjekkede yndlingstøj med deres yndlingstilbehør, som naturligvis alt sammen er sæsonens "must have"! Med hver Bratzdukke følger der masser af lækkert tilbehør, som alt sammen repræsenterer hver enkelt piges personlighed.
- Bratz #SelfieSnaps Bratz pigerne er naturligvis lige så online og tekniske, som piger er i dag!
Til hver dukke medfølger ekstra tilbehør, som kan bruges, når der skal tages de klassiske selfies. De har alle sjove øreringe, der passer ind i mobil/selfie-temaet, en mobiltelefon samt 2 covers, de kan skifte imellem.
- Bratz Fierce Fitness Bratzvennerne har naturligvis sunde interesser, og de holder sig i form med hiking, løb og yoga. Til hver dukke medfølger alt det tilbehør, de har brug for, for at kunne dyrke deres favoritaktivitet.
- Bratz Study Abroad her kommer vi med pigerne på studierejse. De skal naturligvis lære noget om nye kulturer og blende ind, så derfor afspejler alt tøj og tilbehør det land, Bratzpigen rejser til.
Til alle dukkerne medfølger en fin rejsekuffert, der kan åbnes og lukkes, en nøglering med vedhæng, der symboliserer det land, dukken rejser til, samt masser af andet fint tilbehør.
- Bratz #SnowKissed Bratz elsker vintersport og er her klar til at indtage pisterne med det sejeste grej, det flotteste ski outfit plus et ekstra sæt til afterski-party, krus til varm kakao og klistermærker til at dekorere og personliggøre snowboard, kælk eller ski.
"Vi er virkelig glade for at have fået muligheden for at distribuere Bratz i Norden, siger Henrik Matthiasen, CEO for Amo Toys Scandinavia. MGA har med Bratz anno 2015 virkelig forstået at lave et detaljeret kvalitetsprodukt, der rammer målgruppen, hvor de er.
Målgruppen for dukkerne er piger på 6-10 år, men fordi legeserierne, foruden at være oppe i tiden, fuldstændig er med på fashion-beatet samt består af en bred mulighed for at involvere pigernes mobiltelefoner og tablets, så gør dette også produkterne interessante for de ældre piger og øger/forlænger produkternes legeværdi. Vi har rigtig store forventninger til denne lancering."
Bratz kan købes i butikkerne fra 1. september, og kan følges på www.bratz.com, samt på Facebook og instagram @Bratz Scandinavia. Der vil blive afholdt forskellige spændende lanceringsevents og aktiviteter i hele Norden.
It's Good to be Bratz!
Brandvideo: https://youtu.be/hOosusojGeg
###
Om Amo Toys Scandinavia
AMO Toys Scandinavia A/S er en uafhængig distributør af legetøj, og licenserede produkter til børn.
Virksomheden blev etableret i 2013 som et joint venture mellem AMO Oy, Bergsala AB, og Henrik Mathiasen, som tilsammen har mere end 100 års erfaring i legetøjsbranchen.
Virksomheden har hovedkontor i Aarhus, Danmark, med lokale salgskontorer i Norge og Sverige.
Amo Toys markedsfører og distribuerer en række nøje udvalgte legetøjsprodukter og brands til det skandinaviske marked. Alle udvalgt efter meget høje standarder, kvalitet og sikkerhed. Amo Toys' sortiment omfatter nogle af de førende legetøjsbrands og -licenser, samt en lang række markedsledende private labels. Læs mere på www.amo-toys.com
Om MGA Entertainment, Inc.
MGA Entertainment har hovedsæde i Van Nuys, Californien og leverer en bred vifte af underholdningsprodukter til hele verden. Herunder legetøj og spil, dukker, forbrugerelektronik, tekstiler, papirvarer og sportsudstyr. MGA står bl.a. bag prisbelønnede brands som Little Tikes®, Lalaloopsy, Bratz®, Moxie Girlz, Mooshka og Zapf Creation®. www.mgae.com
Læs mere her
tags: Californien, Danmark, Sverige, Norge, 2013, Facebook, 2001, Entertainment, 2006, kreativ, skandinavisk, forbrugerelektronik, livsstil,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar