lørdag den 13. juni 2015
AOF skal have nyt website
AOF har været kunde hos Adapt siden 2001, og har gennem årene været på en større digital rejse. AOF har fået udviklet alt lige fra en webportal, en webshop, et online katalog, en mobilløsning, et redesign, en underviserportal til deres 10.000 undervisere samt løbende optimering af deres digitale strategi.AOF har været kunde hos Adapt siden 2001, og har gennem årene været på en større digital rejse. AOF har fået udviklet alt lige fra en webportal, en webshop, et online katalog, en mobilløsning, et redesign, en underviserportal til deres 10.000 undervisere samt løbende optimering af deres digitale strategi.
Det nye AOF skal udvikles på Drupal
Nu er AOF i gang med udviklingen af et nyt aof.dk, som skal udvikles på det globale CMS Drupal, som i skrivende stund har over 30.000 forskellige moduler. Det sikrer, at CMS platformen kan vokse i takt med AOF i tiden fremover.
Nye wireframes testes hos målgruppen
For at sikre, at det nye aof.dk lever op til brugernes forventninger har vi også lavet en række tænke højt brugertest på de nye wireframes med respondenter fra AOF's kernemålgruppe.
Dette for at få en unik indsigt i, om navigationen virker logisk og intuitiv hos målgruppen og om målgruppen får den totale kundeoplevelse på tværs af kanaler, produkter og touchpoints.
Kun på den måde finder vi ud, hvordan AOF's målgruppe interagerer med AOF som brand, og kan optimere sitet og de pågældende wireframes, så de stemmer overens med målgruppens forventninger.
Det nye website forventes at gå i luften ultimo 2015.
Læs mere her
tags: portal, 2001, strategi, stemmer,
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar