mandag den 21. maj 2012

Få succes i kampen om elevernes opmærksomhed

Kampen om elevernes opmærksomhed behøver slet ikke at være så hård som mange gør den til. CHILI GROUP lancerer nu en notatblok i folkeskolerne og erfaringen siger, at det kun kan blive en succes.

Når eleverne i folkeskolen har mulighed for at skifte de kedelige grå kladdehæfter ud med en farverig fætter, så gør de det. Det viser al erfaring fra ungdomsuddannelserne, hvor de studerende har haft den mulighed i flere år.
CHILI GROUP, der står bag nogle af de mest populære ungdomsmedier i Danmark, har i flere år med stor succes leveret CHILI Notatblokken til de studerende på over 250 ungdomsuddannelser. Til januar lanceres Frikvarter notatblokken, som er henvendt til de ældste klasser i folkeskolen.

Sikker succes
Frikvarter Notatblokken er det eneste gratis medie af sin art i Danmark og giver derfor en helt eksklusiv mulighed for markedsføring på de danske folkeskoler, siger Birgitte Vindeløv, der er salgschef for ungdomsmedierne i CHILI GROUP. Hun peger på, at erfaringen med CHILI Notatblokken viser, at de danske skoleelever lynhurtigt vil tage Frikvarter Notatblokken til sig, da den er et farverigt alternativ til de kedelige skolehæfter og fanger de unge i et tidsrum hvor de ikke bliver eksponeret for andre reklamer.

Nyttigt redskab
Blandt elever og lærere er Frikvarter Notatblokken et nyttigt redskab i en hverdag med megen information. Frikvarter Notatblokken består af tykt linjeret og ternet notatpapir, og henvender sig til elever fra 7. til 10. klassetrin. Frikvarter Notatblokken gør det muligt også at selektere på geografiske områder, så annoncører sikrer optimal og yderst målrettet markedsføring i deres lokalområde.

Distribution:
Frikvarter Notatblokken har et oplag på 30.000 eksemplarer til landets 7. 10. klasser, som ved bestilling distribueres via skolernes administration samt kontaktlærere. Frikvarter Notatblokken udkommer første gang i januar 2012, og melder allerede udsolgt over hele linjen. Interesserede skoler kan dog stadig nå at være med på bestillingslisterne til 2. udgave som kommer i august måned 2012.

Yderligere oplysninger:
Birgitte Vindeløv, salgschef Ungdom
Tlf: 7234 1224
Mail: bv@chiligroup.dk

Læs mere her

tags: markedsføring, Danmark, uddannelse, 2012, folkeskole, studerende,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar