Efterhånden som udbuddet af netbutikker stiger, ser de enkelte forhandlere efter nye måder at skille sig ud fra mængden på. Børnetøjsbutikken Image Kids har valgt at fokusere på eksklusiviteten i deres katalog, hvor det begrænsede udvalg af de enkelte modeller gør det muligt for kunderne at finde unik beklædning til deres børn.
Netbutikker er ikke overraskende blevet et populært koncept, hvor kunder i alle aldre kan få overblik over varekataloger, og finde frem til det bedst mulige produkt hjemme fra sofaen. Efterhånden som det bliver mere og mere normalt for almindelige børnebutikker at supplere deres fysiske butikker med en butik online, skal der også mere og mere til for at markere sig på online markedet. Image Kids er en af de børnetøjsbutikker, som har valgt udelukkende at findes på nettet. Butikker som denne har mulighed for at bruge besparelserne fra fysiske butikker og personale på økonomiske fordele for kunderne, og skaber på den måde en ny form for konkurrence inden for børnetøjsmarkedet.Tidens trends i mindre mængder
Image Kids sætter en ære i at udvælge kvalitetstøj fra spændende upcoming mærker, så de kan tilbyde deres kunder det mest moderne pigetøj og drengetøj i tråd med tidens trends - men dette i sig selv er ikke ualmindeligt i forhold til andre lignende netbutikker.Det er derimod deres fokus på unikke løsninger til de forældre, som ønsker, at deres børns garderober gerne må skille sig ud fra mængden. Ved at sælge et begrænset udvalg af de enkelte modeller inden for drengetøj og pigetøj til alle årstider, kan de sikre deres kunder en handel, som udover at score højt på kvalitet og moderigtighed også klæder deres børn unikt på. Som de selv forklarer: " Vi forsøger altid at tilbyde kunderne unikke varer i begrænset antal, så deres børn har muligheden for at skille sig ud fra mængden, samtidig med at de følger tidens trends."
Der er mange måder at drive tøjbutikker på, og Image Kids bliver et eksempel på en forhandler, der satser på det individuelle, når der skal findes tøj til børnegarderoben.
Læs mere her
tags: økonomi, konkurrence, tøjbutik,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar