lørdag den 7. juni 2014

Ny bog til børn, der skal have hundehvalp

Jeg er en lille hundehvalp, som snart flytter hjem til dig og din familie. Men der er mange ting, jeg ikke har lært endnu, så du må hjælpe mig. Hvor må jeg sove Hvor må jeg få min mad Og hvor er hundetoilettet En sød og pædagogisk bog til børnefamilier, der skal have en hundehvalp. Bogen er et godt udgangspunkt for en snak om, hvordan man giver hunden en god start på livet i en familie med mindre børn. I bogen kan man læse om, hvordan hundehvalpe kan lide at lege, spise og sove, samt hvad de skal lære og hvordan man lærer dem det. Bogen er skrevet i et sprog, som lægger op til en samtale med barnet.

Bogen er skrevet af journalist, instruktør og opdrætter ved dansk kennel Klub Pia Skaarup Larsen i samarbejde med pædagog Eva Larsen. Den er illustreret med søde billeder af forskellige slags hvalpe i forskellige situationer. Bagerst i bogen er der en oversigt over nogle af de mest populære hunderacer.

Din nye hundehvalp udkommer den 2. juni 2014 på TURBINE forlaget


Din nye hundehvalp
Pia Skaarup Larsen
TURBINE. Aarhus 2014
28 sider ill. med farvefotos
ISBN: 9788771415438
Vejledende pris: 249,- kr.


Læs mere her

tags: Vejle, journalist, sprog, 2014,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar