fredag den 4. juli 2014

Her er barselsgavens nye dille - er du med på bølgen

Diaper Cakes er et hit fra USA – den perfekte gave til barnedåb, babyshower eller som barselgave. Giv en Diaper Cake, som ikke kun er en gave – men en mindeværdig og nyttig lykønskning på den store dag. Den nyåbnede webshop 'Purple & Pink' bringer Diaper Cakes til Danmark. Diaper Cakes – mere end bare bléer

Diaper Cakes er en modern version af fødselpakker, eller moseskurve som de også kaldes. Nyttige ting til den lille nye baby er pakket i form af større eller mindre lagkager – lavet af bléer. Undtagen de uomgænglige bléer indeholder en Diaper Cake f.eks. trøstende sutter, nyttige sutteflasker, hjælpsom bidering, bløde nusseklud, søde plysdyr, vigtige stofble og det første stykke yndlingslegetøj. Alt i alt er alle ingredienser af en Diaper Cake bestemt til brug for den lille nye baby.

Festlig, flot og nyttig barselsgave!

"Alle øjne fulgte den store farverige gave, Alexandra gav mig ved mit babyshower, da jeg var gravid med min anden datter Anna. Gaven var pakket festlig ind i cellofan med kærlige sløjfer og, jeg kunne næsten ikke se Alexandra, da hun stod i døren med den – så stor var den!" fortæller webshopejer Christina Ader Brinch-Møller.

Forsigtigt stillede hun gaven på gavebordet, hvor alle hendes veninder samlede sig om den, og beundrede den flotte store gave. Stolt smilede Alexandra – for hendes gave, denne vidunderlige Diaper Cake - var blevet stjernen ved Christina's babyshower denne aften. "Jeg elsker alle mine veninder, men jeg må indrømme at, ved siden af denne gave så ser gavekort til babytøj og plysbamse nr. 117 rimelig blege ud – de er næsten usynlige. Og det bedste ved denne gave var, det jeg allermest havde brug for: bléerne!" fortsætter Christina grinende.

Christina erindrer at hun denne aften tænkte, "…sådan en gave giver jeg også ved det næste babyshower eller som barselsgave…".

Purple & Pink - ny webshop efter amerikansk forbillede

Idéen med Diaper Cakes kommer fra USA. Her har man brugt fænomenet i mange år ved f.eks. baby showers, som er med til at forsøde ventertiden til den lille ny baby kommer til verden. Gaven er blandt andet blevet brugt i en episode i den berømte serie "Sex and the City", hvor den vækker stor opmærksomhed. Dette har været med til at skabe en mindre hype i USA. Siden da er Diaper Cakes også blevet et stort hit hos super stjerner som Jessica Alba og Gwen Stefani.

Christinas egen Diaper Cake fra Alexandra, og de flere hundrede modeller hun har set de sidste 4 år, har givet hende idéen med åbningen af egen webshop, hvor hun sælger Diaper Cakes. Denne webshop så dagens lys d. 16. juni 2014. I webshoppen Purple & Pink tilbyder hun et stort udvalg af søde og samtidig nyttige Diaper Cakes.

Ingredienserne i Diaper Cakes hos Purple & Pink varierer ligesom designs gør det. Fra den klassiske lagkage til et løbehjul og piratskib – der findes et hav af forskellige designs. Hver Diaper Cake er unik, håndlavet og flot pakket ind.

Webshoppen findes på her: www.purpleandpink.dk
På www.diapercakes.dk kan man se lidt om hvad en Diaper Cake består af, og hvordan den er lavet.

Læs mere her

tags: USA, Danmark, 2014,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar